close
這是一首描寫婚禮的冠軍單曲。
詞曲作家 Jeff Barry  和 Ellie Greenwhich 於1962年步入禮堂,
兩人婚後幸福美滿,默契十足,
夫妻檔為了紀念自己的婚禮所創作的《Chapel Of Love》在1964年大放異彩。
今天是VL家網友飄飄與愛將的婚禮,
我也來熱鬧一下,
就以這首歌曲祝福這對千里姻緣一線(網路線)牽的新人,
白‧頭‧偕‧老!


主唱團體:The Dixie Cups


Going to the chapel and we're
Gonna get married
Going to the chapel and we're
Gonna get married
Gee I really love you and we're
Gonna get married
Going to the chapel of love


Spring is here the sky is blue
whoa oh oh birds are singing as
If they're blue
Today's the day we'll say I do
And we'll never be lonely anymore
Because we're

Repeat 


Bell will ring the sun will shine
Whoa oh oh I'll be his
And he'll be mine
We'll love until the end of the time
And we'll never be lonely anymore
Because we

Repeat 


Oooh going to the chapel of love
Ohhg going to the chapel of love

我們將到教堂去結婚
我真的愛你 我們將要結婚
到愛的教堂去

春天已經蒞臨 天空是一片蔚藍
百鳥齊鳴 好像知道今天是
我們要說 我願意 的日子
從今以後 我們永遠在一起
再也不是形單影隻

鐘聲就要響起 陽光也會奔放熱情
我將屬於他 而他也將屬於我
我們將白頭偕老 此愛不渝
再也不是形單影隻
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    四季 發表在 痞客邦 留言(21) 人氣()